آموزشراهنمای خرید

ابعاد تلويزيون ٦٥ اینچ چقدر است؟

یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام خرید تلویزیون باید در نظر گرفت، ابعاد و اندازه است. با توجه به اینکه تلویزیون ها در ابعاد و سایزهای مختلفی در بازار عضه شده اند، اندازه مناسب تلویزیون می تواند تجربه مشاهده را برای شما لذت بخش تر کند. با توجه به اینکه اندازه تلویزیون می تواند روی کیفیت تصویر، زاویه دید و راحتی استفاده تأثیر گذار باشد. ما در این مقاله به بررسی این موارد در ابعاد تلویزیون 65 اینچ، 55، 75، می پردازیم.

ابعاد تلویزون ٦٥، ۵۵ و ۷۵ اینچ

با توجه به اینکه تلویزیون های سایز بزرگ به برترین کیفیت و پیشرفته ترین فناوری های روز مجهز شده اند، بسیاری از کاربران اقدام به خرید تلویزیون با ابعاد و سایز بزرگ می کنند. اما باید متذکر شویم که برای مشاهده واضح تر و بهتر محتوا، تنها بزرگ بودن ابعاد تلویزیون کافی نیست. شما باید متناسب با متراژ محیط خود، تلویزیون مناسب را انتخاب کنید.
با این حال اگر می خواهید با ابعاد تلویزیون 75 اینچ، ابعاد تلویزیون ۵۵ اینچ و اندازه تلویزیون ۶۵ اینچ که در بین سایزهای تلویزیون جزو پر طرفدارترین هستند آشنا شوید، در ادامه با ما با همراه باشید.

ابعاد تلویزیون ۶۵ اینچ

هر چه فاصله شما از تلویزیون دورتر باشد، با مشاهده تعداد کمتری از پیکسل در محتوا مواجه خواهید شد. این در حالی است که بیش از حد نزدیک بودن به تلویزیون تا حد زیادی از وضوح تصویر کم می کند. با توجه به این موضوع، فاصله مناسب برای یک تلویزیون با اندازه 65 اینچ حداقل 2 متر است. به طور معمول اندازه تلویزیون ۶۵ اینچ 143.5 × 80.7 ( عرض و ارتفاع ) است. البته این سایز با توجه به فریم و حاشیه مدل تلویزیون می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال تلویزیون 65 اینچ الجی در برخی مدل ها به نسبت ابعاد تلویزیون 65 اینچ سامسونگ از حاشیه کمتری برخوردار است.

ابعاد تلویزیون 65 اینچ

سایز تلویزیون 55 اینچ، بهترین انتخاب برای سالن نسبتاً بزرگ

تلویزیون های 55 اینچ در دسته بندی محصولات سایز بزرگ قرار دارند. تلویزیون هایی که ابعاد ۵۵ اینچ دارند علاوه بر بهره مندی هایی که برای سالن های نسبتاً بزرگ دارند، از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند. ابعاد تلویزیون 55 اینچ 121.4 × 68.3 ( عرض و ارتفاع ) است. البته این ابعاد در هر برند با توجه به قاب و نوع طراحی می تواند متغیر باشد. با توجه به این اندازه، فاصله دید شما تا یک تلویزیون 55 اینچ باید 1.7 متر باشد تا بتوانید با لذت بیشتری یک محتوای 4k را مشاهده کنید.
اگر بودجه کافی برای خرید تلویزیون با ابعاد 55 اینچ را ندارید، انتخاب تلویزیون با سایز 50 از برند سامسونگ می تواند تا حدودی پاسخگوی نیاز شما برای بهترین مشاهده باشد. چرا که قیمت تلویزیون سامسونگ ۵۰ اینچ به نسبت قابلیت هایی که دارد یک مشاهده ایدئال را برای شما به دنبال خواهد داشت.

تجربه بهترین مشاهده با ابعاد تلویزیون 75 اینچ

ابعاد 75 اینچ یکی دیگر از سایز‌ های محبوب برای تلویزیون است که می تواند یک انتخاب ویژه برای محیط های بزرگ باشد. اندازه یک تلویزیون 75 اینچ برابر است با 165.6 × 93.2  ( عرض و ارتفاع ). فاصله مناسب برای مشاهده محتوای تصویری با تلویزیون 75 اینچ باید 2 تا 3 متر باشد. درست است که فاصله دید تا حد زیادی می تواند مشاهده شما را تحت تأثیر قرار دهد. اما این نکته را در نظر داشته باشید که انتخاب برند و همچنین نوع کیفیت تصویر نیز در پخش محتوای تصویری شما بی تأثیر نیست.
با این حال اگر تمایل به خرید تلویزیون 75 اینچ با حداکثر فناووری و کیفیت و قیمت مطلوب را دارید، تلویزیون ۷۵ اینچ ال جی یک گزینه فوق العاده است.

بهترین دید با ابعاد تلویزیون 65 اینچ

ابعاد تلویزیون بر چه عواملی تأثیر گذار است؟

انتخاب سایز مناسب چه تأثیری بر نمایش محتوا دارد؟ در پاسخ باید گفت انتخاب تلویزیون با ابعاد مناسب می تواند در زاویه دید، کیفیت تصویر و همچنین قیمت تلویزیون تأثیر گذار باشد. بنابراین سعی کنید قبل از توجه کردن به هر موضوعی، ابعاد محیط را در نظر بگیرید. سپس بودجه که را برای خرید کنار گذاشته اید و در آخر کیفیت تصویر.
توجه داشته باشید که برندهای قدیمی و معتبری همچون سونی از بهترین کیفیت و فناوری را برای نمایش تصویر در تلویزیون های خود استفاده کرده است. با این وجود ما برای آن دسته از افراد که تمایل به انتخاب تلویزیون برای سالن های بزرگ را دارند، تلویزیون سونی 65اینچ را پیشنهاد می دهیم.

دید بهتر با خرید ابعاد مناسب تلویزیون

در نظر گرفتن اندازه محیط، یکی از اصلی ترین مواردی است که می تواند در انتخاب ابعاد مناسب برای تلویزیون مورد توجه قرار گیرد. چرا که اندازه تلویزیون با فاصله دید شما کاملاً در ارتباط است. به عبارتی هر چه تلویزیون شما بزرگتر باشد، شما در فاصله دورتری می توانید محتواهای مورد علاقه خود را مشاهده کنید. اما باید در نظر داشته باشید که سالن شما هم باید بزرگتر باشد. با توجه به این موضوع برای دید بهتر، حتماً مساحت محیط را در دست داشته باشید و سپس اقدام به انتخاب تلویزیون با مناسب ترین ابعاد کنید.

بهترین کیفیت با ابعاد تلویزیون 65 اینچ

بهترین کیفیت تصویر، با انتخاب تلویزیون سایز مناسب

به طور معمول شرکت های تولید کننده از کیفیت تصویر HD و Full HD برای تلویزیون های کوچک، و از کیفیت تصویر 4K برای تلویزیون های سایز بزرگ استفاده کرده اند، تا به نوعی بتوانند افت کیفیت تصویر را کاهش دهند. زیرا تلویزیون های سایز بزرگ وضوح بهتر و زاویه دید گسترده تری را ایجاد می کنند. با توجه به این موضوع اگر محیط شما برای قرار گیری تلویزیون سایز بزرگ مناسب است، انتخاب تلویزیون با ابعاد 65، 55 و 75 می تواند بهترین کیفیت تصویر را برای شما به ارمغان داشته باشند.
در بین شرکت های تولید کننده، سونی یکی از برندهایی است که بهترین کیفیت تصویر و قابلیت ها را برای ارتقاء کیفیت تصویر در  تلویزیون هایش به کار برده است، که شما می توانید در ابعاد تلويزيون ٦٥ اينچ سونی و سایز تلویزیون های سایز بزرگ این شرکت آن را احساس کنید. البته ما در مقاله تشخیص اصل بودن تلویزیون سونی، بیشتر درباره کیفیت تصویر تلویزیون سونی صحبت کرده ایم.

قیمت تلویزیون سایز بالا چه تأثیری بر روی انتخاب دارد؟

قطعاً هر چه تلویزیون انتخابی شما بزرگتر باشد، قیمت تلویزیون را نیز به نسبت تحت تأثیر قرار می دهد. بنابراین در نظر گرفتن بودجه تا حد زیادی انتخاب تلویزیون را در ابعاد مختلف و برند های متنوع برای شما محدود می کند. به عنوان مثال، شما یک تلویزیون 65 اینچ سامسونگ را با قیمت بسیار مناسبی در مقایسه با یک تلویزیون 50 اینچ از برند سونی می توانید خریداری کنید.

قیمت بالای ابعاد تلویزیون 65 اینچ

خرید تلویزیون در ابعاد متنوع از اترین پلاس

انتخاب اندازه مناسب تلویزیون بی تردید تجربه مشاهده را برای شما لذت بخش تر می کند. با این حال انتخاب تلویزیون مناسب با ابعاد محیط شما، به عواملی همچون فضای محیط، نوع استفاده و بودجه مَد نظر شما بستگی دارد. با توجه به اینکه هر چه ابعاد تلویزیون بزرگتر باشد، محتوای با کیفیت تری را ارائه می دهد. ما نیز در فروشگاه اترین پلاس مجموعه ای از بهترین تلویزیون های روز را در سایزهای متنوعی در اختیار مشتریان قرار داده ایم.
در صورت تمایل به خرید می توانند با تضمین اصالت و سلامت، گارانتی 18 ماهه، پرداخت در محل، ارسال سریع و بهترین قیمت ثبت سفارش خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا