راهنمای خریدمعرفی و بررسی

پرفروش ترین ماشین لباسشویی در ایران: بررسی 10 مدل برتر

یکی از کاربردی ترین لوازم خانگی در منزل ماشین لباسشویی است؛ که نه تنها در زمان شما صرفه جویی به عمل می آورد، بلکه مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش می دهد. امروزه شرکت های داخلی و خارجی بسیاری به منظور کسب سود بیشتر تولید و عرضه ماشین لباسشویی های متنوع را در برنامه کاری خود به ثبت رسانده اند. اما به طور قطعی نمی توان کیفیت آنها را از هر لحاظ تأیید یا رد کرد. البته آمارها نشان می دهد که برندهای مشهوری همچون بوش، ال جی و سامسونگ به دلیل بهره مندی هایی که دارند جزو پر فروش ترین ها در ایران بوده اند.
ما در این مقاله قصد داریم با معرفی بهترین مدل ها و بررسی پرفروش ترین ماشین لباسشویی در ایران، امکان یک انتخاب بی نظیر و فوق العاده را برای شما ایجاد کنیم.

 W90 خوش قیمت ترین لباسشویی سامسونگ

قیمت یکی از مهم ترین مواردی است که برای کاربران در هنگام خرید اینترنتی ماشین لباسشویی یا حضوری بسیار مهم است. بر همین اساس کاربران معمولاً به دنبال انتخاب محصولی هستند که در کنار قیمت مناسب از برترین فناوری ها نیز برخوردار باشد. به همین منظور می توان گفت ماشین لباسشویی W90 یکی از بهترین های سامسونگ است که تمام امکانات و فناوری هایی را که برای یک شستشوی بی عیب و نقص لازم است را در کنار قیمت بسیار منصفانه دارد.
چنانچه شما هم قصد خرید لباسشویی از برند خارجی با پاک کنندگی قدرتمند و صرف حداقل بودجه را دارید مدل W90 یک پیشنهاد ویژه است. اما باید در نظر داشته باشید که این لباسشویی از فناوری انحصاری سامسونگ که Ecobble و هوش مصنوعی است برخوردار نیست.

پر فروش ترین ماشین لباسشویی در ایران

 لباسشویی WGA254XOME یکی از پرفروش ترین ها از لحاظ ظرفیت

ظرفیت یکی دیگر از پارامترهایی است که برای افراد و مخصوصاً خانواده های پر جمعیت در هنگام انتخاب لباسشویی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. یکی از شرکت های تولید کننده که بیشترین مدل از ماشین لباسشویی با ظرفیت بالا را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده بوش است. یکی از انواع لباسشویی بوش مدل WGA254OME است که می توان آن را به عنوان یکی از پرفروش ترین ماشین لباسشویی خارجی در ایران  معرفی کرد.
کمپانی بوش علاوه بر ظرفیت 10 کیلویی که برای این مدل در نظر گرفته است از فناوری های فوق العاده ای همچون شستشوی بهداشتی، اضافه کردن لباس حین شستشو، شستشو با تأخیر و چندین برنامه کاربردی دیگر نیز در ماشین لباسشویی WGA254XOME بهره برده است. با مراجعه به صفحه اصلی این محصول در آترین پلاس می توانید بیشتر با امکانات آن آشنا شوید. یکی از نکاتی که در صورت انتخاب این مدل لباسشویی باید در نظر بگیرید رِنج قیمت آن است که سبب شده تا خرید آن برای همه افراد مقدور نباشد.

پر فروش ترین ماشین لباسشویی در ایران

F4R5 پر طرفدارترین لباسشویی 2023 ال جی در ایران

ال جی یکی از برندهای خوش نام در زمینه تولید ماشین لباسشویی است که با آپدیت کردن برخی از مدل ها و مجهز کردن آنها به قابلیت های جدید توانسته به یکی از پرفروش ترین مارک ماشین لباسشویی در ایران تبدیل شود. ماشین لباسشویی F4R5 یکی از مدل های آپدیت شده ال جی در سال 2023 است؛ که از فناوری پیشرفته هوش مصنوعی برای کنترل و تنظیم برنامه های شستشو از راه دور برخوردار است. طبق کارایی این فناوری شما می توانید از راه دور تمام فرایند شستشو را زیر نظر داشته باشید. همچنین در صورت عیب کار دستگاه از همین طریق اطلاع پیدا کنید.
جدای از بهره مند شدن به هوش مصنوعی و دیگر قابلیت های پیشرفته، یکی از مهم ترین دلایلی که موجب شده این مدل به یکی از پرفروش ترین ماشین لباسشویی در ایران تبدیل شود، مجهز شدن به سیستم بخار شویی است. با توجه به عملکرد این سیستم، کثیف ترین لباس ها با فشار زیاد بخار شسته می شوند. به طوری که اثری از هیچ گونه لکه ای باقی نخواهد ماند. لازم به گفتن است این قابلیت ها سبب افزایش قیمت ماشین لباسشویی F4R5 به نسبت مدل های هم رده شده است. با این وجود اگر توان مالی لازم را برای خرید این لباسشویی ال جی ندارید ما به شما لباسشویی سامسونگ جدید با فناوری های کاربردی را پیشنهاد می کنیم.

پر فروش ترین ماشین لباسشویی در ایران

بهینه سازی مصرف انرژی با لباسشویی WAX32MX0

اگر شما هم از آن دسته کاربران هستید که به دنبال خرید لباسشویی با کمترین مصرف انرژی هستید، ماشین لباسشویی بوش WAX32MX0 بی شک یکی از بهترین ها خواهد بود. چرا که این مدل لباسشویی ال جی با دارا بودن رتبه انرژی +++A مصرف حامل های انرژی را تا حد بسیار زیادی کاهش داده است. به طوری که کاربران در قبض های رسیده به خوبی این بهینه سازی را حس خواهند کرد. برخورداری از برنامه شستشوی سریع در این مدل WAX32MX0 یکی از اصلی ترین دلایل بهینه سازی مصرف انرژی است که به نوعی هم سبب شده تا این مدل جزو پرفروش ترین لباسشویی در ایران شود.
زیرا این قابلیت می تواند تا 60% در مصرف آب جلوگیری کند و همچنین در کمترین زمان چرخه شستشو را به اتمام برساند. البته در صورتی که تمایل به انتخاب ماشین لباسشویی با مصرف انرژی پایین از دیگر برندهای معتبر جهانی با هزینه کمتر داشته باشید، ال جی یک گزینه ویژه خواهد بود. چرا که نه تنها قیمت ماشین لباسشویی ال جی اصل کره در رِنج بسیار مناسب تری به نسبت برند بوش برخوردار است. بلکه از قابلیت های بسیار کار آمدی برای یک شستشوی بی نظیر برخوردار هستند.

پر فروش ترین ماشین لباسشویی در ایران

بررسی فناوری AI DD در لباسشویی ال جی V9

آیا شما هم نگران خراب شدن لباس هایتان داخل لباسشویی هستید؟ ما به شما ماشین لباسشویی ال جی V9 را معرفی می کنیم. این مدل لباسشویی به دلیل بهره مند شدن به تکنولوژی جالب AI DD به یکی از خوش فروش ترین ها در بین کاربران تبدیل شده است. با توجه به عملکرد این فناوری، ماشین لباسشویی V9 می تواند توسط سنسورهای تعبیه شده وزن، تعداد و جنس لباس ها را تشخیص دهد. و با توجه به آنها فرایند شستشو را با حفظ الیاف و جلوگیری از آسیب انجام دهد.
همچنین شما دیگر نیازی به تنظیم برنامه خاصی برای شستشو نخواهید داشت، زیرا این فناوری به طور خودکار متناسب با جنس لباس ها شستشو را انجام می دهد. در کنار این فناوری فوق العاده ماشین لباسشویی V9 دارای تکنولوژی های شستشوی سریع، کنترل از راه دور و شستشو با بخار نیز است که به نوعی قیمت ماشین لباسشویی را تحت تأثیر قرار داده اند.

پر فروش ترین ماشین لباسشویی در ایران

کمترین نویز و صدا با لباسشویی بوش WAW3256XGC

امروزه وجود ماشین لباسشویی های بدون صدا تا حد زیادی آرامش محیط را موجب شده اند. یکی از کمپانی هایی که در عرضه ماشین لباسشویی های بی صدا زبانزد است و به نوعی پرفروش ترین ماشین لباسشویی در ایران را از لحاظ پایین ترین میزان نویز عرضه می کند بوش است. ماشین لباسشویی WAW3256XGC یکی از محصولات بوش است که با میزان نویز 74 دسی بل در هنگام خشک کردن به یکی از کم صدا ترین لباسشویی های این کمپانی تبدیل شده است.
مهم ترین دلیل بی صدا بودن این مدل لباسشویی برخورداری از موتور بدون تسمه  اینورتر است. طراحی این موتور به گونه ای است که مستقیم به دیگ لباسشویی متصل می شود و به همین دلیل با قطعات خاصی برخورد نکرده و صدایی را ایجاد نمی کند.

پر فروش ترین ماشین لباسشویی در ایران

WW80T554 پرفروش ترین لباسشویی خارجی در ایران از لحاظ طراحی

کاربران بسیاری هستند که علاوه بر در نظر گرفتن فناوری و امکانات، طراحی و ظاهر لباسشویی را نیز بسیار مورد توجه قرار می دهند. سامسونگ از جمله شرکت هایی است که طراحی و زیبایی را بسیار مَد نظر قرار داده است. ماشین لباسشویی WW80T554 یکی از مدل های سامسونگ است که به دلیل طراحی درب اضافه ای که بر روی درب اصلی قرار گرفته است به یکی از خوش فرم ترین محصولات سامسونگ تبدیل شده است. رنگ نقره ای این لباسشویی علاوه بر پنل لمسی و درب اضافه توانسته هارمونی بی نظیری را ایجاد کند و با بیشتر دکوراسیون ها مَچ شود و جلوه خاصی را به آشپزخانه شما ببخشد.
نا گفته نماند این ماشین لباسشویی در کنار ظاهر فوق العاده ای که دارد از برنامه های شستشوی پیشرفته و قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است که می تواند برای کاربرانی که حداقل هزینه را برای خرید ماشین لباسشویی در نظر گرفته اند، یک پیشنهاد ویژه باشد.

پر فروش ترین ماشین لباسشویی در ایران

ماندگاری و کیفیت بالای قطعات در لباسشویی WAV28M80

کیفیت قطعات یکی از اصلی ترین موارد است که کاربران معمولاً از یک ماشین لباسشویی اصلی انتظار دارند. با توجه به اهمیت این موضوع ما نیز مدل لباسشویی بوش WAV28M80 را که یکی از مدل های اصلی با کیفیت و ماندگاری بالای قطعات است به شما معرفی می کنیم. این مدل لباسشویی به دلیل بهره مندی از قطعات اصلی کارایی طولانی مدتی را برای شما به ارمغان خواهد داشت. به طوری که حتی سال ها بدون نیاز به تعمیر یا تعویض می توانید از آن استفاده کنید.
باید متذکر شویم که تمام مدل محصولات بوش در کیفیت و ساخت جزو برترین ها هستند که شما با انتخاب هر مدل به خوبی این موضوع را در هنگام استفاده درک خواهید کرد.

پر فروش ترین ماشین لباسشویی در ایران

شستشو در هر زمان با ماشین لباسشویی 2J3

یکی از پرفروش ترین ماشین لباسشویی در ایران مدل 2J3 است. اگر شما هم از آن دسته کاربران هستید که در بیرون منزل فعالیت دارید؛ بی شک زمان کافی برای شستشوی لباس ها را نخواهید داشت. با این وجود انتخاب ماشین لباسشویی ال جی2J3 می تواند برای شما بسیار کاربردی باشد، چرا که این مدل لباسشویی با دارا بودن برنامه شستشو با تأخیر این امکان را برای کاربران ایجاد کرده تا بتوانند فرایند شستشو را برای هر زمان که بخواهند تنظیم کنند. در صورت فعال بودن این برنامه لباسشویی به طور اتواتیک در زمان تنظیم شده شروع به شستشوی لباس ها می کد.

پر فروش ترین ماشین لباسشویی در ایران

قابلیت حباب سازی برای شستشوی بهتر در لباسشویی WF70

Ecobubble یکی از فناوری های اختصاصی شرکت سامسونگ برای برخی از ماشین لباسشویی ها از جمله WF70 است. لباسشویی WF70 با داشتن این فناوری می تواند بدون نیاز به اب داغ و با ایجاد حباب سازی هر نوع لکه سرسختی را کاملاً از بین ببرد، و یک شستشوی بی عیب و نقص و بهداشتی را برای کاربران به دنبال داشته باشد. جدای از پاک کنندگی قدرتمندی که این ماشین لباسشویی ایجاد می کند، مصرف انرژی را نیز تا حد بسیاری کاهش می دهد. چرا که در برخی از برنامه های شستشو نیاز به آب زیادی ندارد. با توجه به این قابلیت و دیگر امکانات منحصر به فرد دیگری که ماشین لباسشویی WF70 دارد شما می توانید با صرف حداقل بودجه یک ماشین لباسشویی پیشرفته را با قدرت تمیز کنندگی فوق العاده خریداری کنید.

پر فروش ترین ماشین لباسشویی در ایران

خرید پرفروش ترین ماشین لباسشویی در آترین پلاس

پر فروش ترین ماشین لباسشویی در ایران، دستگاه هایی هستند که از لحاظ کیفیت قطعات، میزان مصرف انرژی، قیمت، طراحی فناوری های کاربردی و میزان نویز توانسته باشند نظر کاربران را به خود جلب کرده باشند. در این مقاله ما سعی کرده ایم مدل هایی را که از لحاظ موارد ذکر شده، جزو برترین ها از برندهای اصلی بوش، ال جی و سامسونگ هستند به شما معرفی کنیم. لازم به ذکر است ما نیز در فروشگاه اینترنتی آترین پلاس تمام مدل های معرفی شده و دیگر مدل های جدید و پیشرفته را برای مشاهده در اختیار مشتریان خود قرار داده ایم.
در صورت تمایل به خرید می توانند با تضمین اصالت و سلامت، ضمانت 18 ماهه، پرداخت در محل، ارسال سریع و بهترین قیمت، ثبت سفارش خود را ثبت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا