مقایسه

مقایسه ظرفشویی ال جی ۵۱۲ با ۴۲۵: کدام یک برای شما مناسب است؟

ماشین ظرفشویی یکی از ضروری ترین لوازمی است که می توان امروزه آن را در بیشتر آشپزخانه ها مشاهده کرد. با توجه به اینکه تمیزی ظروف پس از شستشو برای کاربران از اهمیت خاصی برخوردار است، می توان گفت انتخاب برند و مدل مناسب می تواند در این موضوع تأثیر گذار باشد. در بین برندهای تولید کننده، ال جی یکی از مارک های معتبری است که در سال 2018 با رونمایی از دو مدل 512 و 425 انتخاب را برای کاربران حساس تا حدودی آسان کرد.
با توجه به این موضوع، در این مقاله با مقایسه ظرفشویی ال جی ۵۱۲ با ۴۲۵ از هر لحاظ، این امکان را برای شما ایجاد کرده ایم تا بتوانید با توجه به نیازها و بودجه ای که در نظر گرفته اید، انتخاب خود را انجام دهید.

بررسی موتور در مقایسه ظرفشویی ال جی ۵۱۲ با ۴۲۵

اگر بخواهیم ظرفشویی ال جی در مدل های 512 و 425 را از لحاظ نوع موتور مورد بررسی قرار دهیم، باید گفت که هر دو مدل از موتور قدرتمند و بی صدای اینورتر دایرکت درایو برخوردار هستند. این موتور در هر دو مدل عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده است که نتیجه آن شستشوی ظروف به بهترین شکل ممکن بوده است. میزان نویزی که موتور دایرکت درایو در مدل 512 ایجاد می کند برابر است با 46 دسی بل و در مدل 425 برابر است با 44 دسی بل.
با توجه به اختلاف بسیار کم نویز در هر دو مدل می توان گفت ماشین ظرفشویی 425 و 512 هر دو از نویز و صدای بسیار کمی برخوردار هستند. البته بهره مند شدن به موتور اینورتر در این دو مدل ماشین ظرفشویی در قیمت گذاری آنها بی تأثیر نبوده است که در هنگام خرید ظرف شویی باید به این موضوع توجه کنید.

بررسی موتور در مقایسه ظرفشویی 425 و 512

QuadWash از قابلیت های مشترک بین ماشین ظرفشویی 425 و 512

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که باید در مقایسه ظرفشویی ال جی 512 با 425 به آن پردازیم، قابلیت بسیار کارآمد QuadWash است. در ماشین ظرفشویی های معمولی از دو بازوی اسپری کننده برای پمپاژ آب استفاده می شود. این در حالی است که ال جی برای ماشین ظرفشویی های 512 و 425 از چهار بازوی اسپری کننده برای پخش بهتر آب روی ظروف بهره برده است. باید توجه داشته باشید که قیمت ماشین ظرفشویی در مدل های 425 و 512 به دلیل بهره مند شدن به این ویژگی کاربردی و منحصر، موجب شده تا خرید شما از این مدل ها به صرف هزینه بیشتری نیاز پیدا کند.
البته اگر هزینه کافی برای خرید ماشین ظرفشویی در مدل های 512 و 425 را ندارید ما به شما خريد ظرف شویی سامسونگ مدل 5070 را پیشنهاد می کنیم.

قابلیت Quadwash در مقایسه ظرفشویی 425 و 512

کدام یک هوش مصنوعی دارد؟ ظرفشویی ۵۱۲ یا ۴۲۵

سیستم عیب یابی هوشمند قابلیتی است که در مقایسه ظرفشویی ال جی ۵۱۲ با ۴۲۵ حتماً باید به آن توجه کنیم. چرا که این فناوری در دسترسی راحت تر و سریع تر کاربران به تنظیمات و برنامه های ماشین ظرفشویی از راه دور ارتباط مستقیم دارد. عملکرد این ویژگی به صورتی است که شما با نصب برنامه Smart ThinQ بر روی گوشی هوشمند خود می توانید در صورت عیب کار دستگاه فوراً از آن مطلع شوید. همچنین با فعال سازی برنامه منتخب از زمان آغاز و پایان شستشو نیز آگاه شوید.
البته اگر جدای از این فناوری اگر فناوری های کاربردی دیگری همچون سیستم بخار شوی را نیز در نظر می گیرید، پیشنهاد ما به شما مدل 425 است. اما باید در نظر داشته باشید که قیمت ظرفشویی ال جی 425 در مقایسه با مدل 512 به صرف هزینه بیشتری نیاز دارد.

هوش مصنوعی در مقایسه ظرفشویی 425 و 512

مقایسه ظرفشویی ال جی 512 با 425 از نظر فناوری بخارشوی

512 و 425 هر دو از بهترین مدل ظرف شویی lg به حساب می آیند که از حداکثر فناوری برای یک شستشوی بی عیب و نقص برخوردار هستند. اما این دو مدل ظرفشویی از لحاظ برخی از بهره مندی ها دارای تفاوت هایی نیز هستند که سیستم بخارشویی از مهم ترین آنها است. ال جی برای متمایز کردن این دو مدل قابلیت بخار شوی را برای مدل 425 به کار برده است. سیستم بخار شوی در ماشین ظرفشویی ال جی 425 می تواند با فشار، بخار آب داغ را بر روی ظروف پمپاژ کند و هر گونه لکه چربی و کثیفی را کاملاً از بین ببرد. در نظر داشته باشید که این ویژگی همچنین می تواند تا 30% از مصرف انرژی نیز جلوگیری کند.
این در حالی است که ال جی از تعبیه کردن این ویژگی در ظرفشویی 512 خودداری کرده است. البته این به معنی پایین آمدن کیفیت شستشو در ماشین ظرفشویی 512 نیست. زیرا مدل 512 از امکانات ویژه دیگری برخوردار است که شستشوی ظروف را به بهترین نحو ممکن انجام می دهد.

قابلیت بخارشوی در مقایسه ظرفشویی 425 و 512

بررسی ظرفشویی ال جی 512 و 425 از لحاظ تعداد برنامه ها

تفاوت در تعداد برنامه از دیگر موضوعاتی است که در مقایسه دو ماشین ظرفشویی ال جی مدل 512 و مدل 425 باید بررسی شود. ال جی از بهترین برنامه های شستشو همچون شستشو با نصف ظرفیت، شستشوی ظروف شیشه ای و کریستالی، شستشوی سریع، شستشو با مصرف پایین در ماشین ظرفشویی های  ۵۱۲ و ۴۲۵ بهره برده است. اما از قابلیت شستشو با بخار ( TruSteam ) در مدل 425 استفاده کرده است که در مدل 512 به چشم نمیخورد.
با توجه به این موضوع باید گفت ماشین ظرفشویی ال جی مدل ۴۲۵ از 10 برنامه شستشو و مدل ۵۱۲ از 9 برنامه برخوردار است. به عبارتی فناوری TruSteam در مدل 512 حذف شده است. با این حال اگر به دنبال خرید ماشین ظرفشویی از برندهای دیگر با فناوری بیشتری هستید sms6hmi28q bosch برای شما یک گزینه عالی خواهد بود.

تعداد برنامه در مقایسه ظرفشویی 425 و 512

ظرفیت و طراحی مهم ترین نکته در مقایسه ظرفشویی ال جی 512 با 425

کاربران بسیاری هستند که قبل از هر موضوعی، طراحی را مورد نظر قرار می دهند. با نظر به این موضوع باید گفت که از لحاظ ظاهری و قرار گیری تنظیمات پنل، این دو ماشین ظرفشویی هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. اما از لحاظ چیدمان سبدها، ال جی از دو سبد با قابلیت تنظیم ارتفاع و یک کشو برای جای دادن اقلام کوچک در ماشین ظرفشویی 425 استفاده کرده است. اما در ظرفشویی مدل 512 تنها از دو سبد با امکان تنظیم ارتفاع برای جای دادن ظروف بزرگ بهره برده است و از طراحی کشوی اضافه برای جای دادن اقلام کوچک خودداری کرده است.

طراحی در مقایسه ظرفشویی 425 و 512

مقایسه ظرفشویی ال جی ۵۱۲ با ۴۲۵ با توجه به قیمت

جدای از تمام موضوعاتی که مورد بحث قرار گرفت، قیمت مهم ترین موضوعی است که در مقایسه دو ماشین ظرفشویی ال جی کره ای مدل 512 / 425 باید به آن پرداخت. با توجه به اینکه صرف هزینه برای بسیاری از کاربران یک دغدغه به حساب می آید در اینجا باید گفت ماشین ظرفشویی ال جی مدل 512 به دلیل نداشتن برنامه شستشوی با بخار و همچنین تعبیه نشدن کشوی جای گیری اقلام کوچک در مقایسه با مدل 425 ارزانتر است.
البته این در شرایطی است که شما نیازی به برنامه شستشو با بخار نداشته باشید. اما اگر وجود این برنامه برای شما اولویت است می توانید انتخاب خود را از بهترین مدل ظرفشویی ال جی، مدل 425 بدون در نظر گرفتن قیمت انجام دهید. زیرا قیمت ماشین ظرفشویی ال جی مدل 425 مسلماً صرف هزینه بیشتری را طلب خواهد کرد.

قیمت در مقایسه ظرفشویی 425 و 512

خرید بهترین مدل ظرفشویی با ضمانت اصالت از آترین پلاس

ما در مقاله مقایسه ظرفشویی ال جی ۵۱۲ با ۴۲۵ تمام مواردی که برای انتخاب یکی از این دو مدل ماشین ظرفشویی لازم است را توضیح دادیم. با توجه به ویژگی ها و قابلیت هایی که این دو مدل ظرفشویی ال جی به آن بهره مند شده اند، انتخاب هر کدام از این مدل ها می تواند برای شما یک گزینه عالی باشد.
با توجه به تقاضای بسیار کاربران برای خرید ماشین ظرفشویی ال جی از مدل های 425 و 512، ما نیز این مدل ها را در کنار دیگر مدل ماشین ظرفشویی ها از برندهای بوش و سامسونگ برای مشاهده در اختیار کاربران قرار داده ایم. در صورت تمایل به خرید می توانند با تضمین اصالت و سلامت، گارانتی 18 ماه، پرداخت در محل، ارسال فوری و بهترین قیمت، ثبت سفارش خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا