معرفی و بررسی

ماشین لباسشویی سطلی چیست؟

یکی از لوازم ضروری در هر منزل ماشین لباسشویی است که انواع مختلفی دارد. معمولاً شرکت های تولید کننده با توجه به نیاز کاربران مدل لباسشویی های خود را عرضه می کنند که می توان گفت لباسشویی سطلی یکی از آنها به حساب می آید. این مدل از لباسشویی ها در چند سال اخیر از سوی شرکت های قدرتمندی با فناوری های جدیدی روانه بازار جهانی شده است. البته به دلیل استفاده راحت و قیمت مناسب، بیشترین توجه را از سوی کاربرانی دریافت کرده اند که توان مالی لازم را برای خرید لباسشویی درب از جلو و پیشرفته ندارند. با توجه به این موضوع در این مقاله قصد داریم به توضیح درباره اینکه ماشین لباسشویی سطلی چیست؟ مزایا و معایب آن بپردازیم.

مزایای استفاده از ماشین لباسشویی سطلی چیست؟

ماشین های سطلی یکی از مدل های قدیمی است که به دلیل کاربری راحتی که دارد کاربران بسیاری آن را انتخاب می کنند. به طور معمول لباسشویی های سطلی ساده داری یک سبد یا سطل در ظرفیت های متعدد هستند که افراد پس از ریختن آب و مواد شوینده می توانند شستشوی لباس ها را انجام دهند. البته در برخی از مدل های جدید شما می توانید دستگاه را مستقیم به آب شهری متصل کنید و شستشوی لباس ها را انجام دهید. با توجه به کارایی راحتی که این نوع از لباسشویی ها دارند، اکنون اگر شما هم قصد خرید ماشین لباسشویی قیمت روز از نوع سطلی را دارید لازم است که با مزیت های آن نیز آشنا شوید.

بررسی ماشین لباسشویی سطلی از لحاظ قیمت

یکی از مهم ترین مزیت های ماشین لباس شویی سطلی به نسبت دیگر مدل های موجود در بازر قیمت به صرفه و بسیار مناسب آن است. این نوع از ماشین لباسشویی ها به دلیل امکانات و برنامه های کمی که برای شستشو دارند در رِنج قیمت مطلوبی عرضه می شوند. البته در صورتی که از آن دسته کاربران هستید که بودجه کمی برای خرید ماشین لباسشویی در نظر گرفته اید، اما به مدل های جدید درب از جلو علاقه مند هستید، ما انواع ماشین لباسشویی سامسونگ درب از جلو را با فناوری ها و قابلیت های پیشرفته به شما معرفی می کنیم.

لباسشویی سطلی چیست؟

کاربری آسان مهم ترین مزیت برای ماشین لباسشویی سطلی

یکی از دیگر امتیازاتی که ماشین های لباسشویی سطلی به نسبت دیگر مدل ها دارد؛ استفاده راحت و بدون دردسر از آنها است. ماشین لباسشویی سطلی به دلیل تخلیه راحت و برنامه های آسانی که برای شستشو دارند بیشتر مورد توجه برخی از کاربران قرار گرفته اند. این نوع از لباسشویی ها آب موجود در دستگاه را سریع تر تخلیه می کنند و فرایند خشک کردن لباس ها را با بهترین کیفیت در کمترین زمان انجام می دهند. لازم به ذکر است برخی از برندهای معتبر همچون بوش لباسشویی های سطلی و درب از جلو را به فناوری های کاربردی مجهز کرده اند که شما می توانید با انتخاب ماشین لباسشویی بوش اصل آلمان کیفیت شستشو لباس های خود را تا حد زیادی بالا ببرید.

ظرفیت ماشین لباسشویی های سطلی چقدر است؟

یکی دیگر از ویژگی های بارز ماشین لباسشویی‌های سطلی ظرفیت فوق العاده آنها است که به نسبت مدل های درب از جلو دارند. لباسشویی های سطلی به طور معمول دارای ظرفیت 6 تا 20 کیلو هستند. با توجه به این میزان ظرفیت شما می توانید حتی شستشوی پتو، لحاف و سایر اقلام سنگین را در لباس شویی سطلی با ظرفیت بالا انجام دهید. البته باید در نظر داشته باشید این ظرفیت بالا موجب افزایش مصرف آب و مدت زمان شستشو نیز می شود. از آنجایی که شرکت ال جی نیز همانند دیگر شرکت های رقیب اقدام به عرضه انواع لباسشویی ال جی از نوع سطلی با بهترین قیمت و فناوری کرده است، شما می توانید انتخاب ماشین لباسشویی سطلی اتوماتیک خود را از آنها انجام دهید.

لباسشویی سطلی چیست؟

معایب ماشین لباسشویی سطلی چیست؟

طبیعتاً هر محصولی که شما خریداری می کنید در کنار امتیازات و مزیت هایی که دارد، احتمال اینکه معایبی هم داشته باشد بسیار است. با این حال باید گفت بهترین لباسشویی درب از بالا یا همان سطلی نیز از این قاعده مستثنا نیستند. درست است که روش استفاده از لباسشویی سطلی بسیار ساده است، اما به دلیل مصرف آب بالا، پایین بودن کیفیت شستشو به نسبت مدل های درب از جلو و موارد دیگر که در ادامه توضیح خواهیم داد، برای برخی از کاربران نمی توانند کارایی چندانی داشته باشند.

کیفیت شستشو در ماشین لباسشویی سطلی

یکی از موارد مهمی که کاربران به منظور آن خرید ماشین لباسشویی را انجام می دهند، شستشوی لباس با بهترین کیفیت است. زمانی که شما از ماشین لباسشویی‌های سطلی خرید خود را انجام می دهید، قطعاً باید در نظر داشته باشید که کیفیت شستشوی آن نمی تواند مانند یک لباسشویی پیشرفته درب از جلو باشد. چرا که ماشین لباسشویی های درب از جلو به دلیل آپشن های متعددی که برای شستشو دارند با بهترین کیفیت فرایند شستشو را انجام می دهند. با این حال اگر انتخاب ماشین‌های سطلی را تنها به دلیل مناسب بودن قیمت آن خریداری می کنید، انتخاب ماشین لباسشویی از برند سامسونگ می تواند تا حد زیادی به شما در انتخاب کمک کند. چرا که ماشین لباسشویی های سامسونگ در کنار آپشن های فوق العاده ای که برای شستشو دارند از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار هستند.

لباسشویی سطلی چیست؟

مصرف انرژی در لباسشویی های سطلی چگونه است؟

امروزه به دلیل بالا رفتن قیمت حامل های انرژی، بیشتر کاربران میزان مصرف انرژی دستگاه را از اولویت های در هنگام خرید ماشین لباسشویی قرار می دهند. با توجه به این موضوع باید گفت لباسشویی سطلی نمی تواند مدل مناسبی برای آن دسته از کاربران باشد که به این مسئله اهمیت می دهند. زیرا این نوع از لباسشویی ها به دلیل عمقی که دارند به آب بیشتری برای شستشو نیاز دارند. همچنین شما باید برای هر بار شستشو و آبکشی نهایی آب دستگاه را عوض و دوباره پر کنید. جدای از مصرف زیاد آب، باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید ماشین لباسشویی سطلی قدیمی برای شستشوی بهتر به زمان بیشتری نیاز دارد که سبب می شود در نهایت افزایش مصرف برق را برای کاربران به دنبال داشته باشد.

بررسی ماشین لباسشویی سطلی از نظر میزان صدا

سر و صدا یکی از معایب اصلی ماشین‌های سطلی به حساب می آید که هنگام شستشو و آبکشی در فضای محیط ایجاد می کنند. این نوع از ماشین لباسشویی ها به دلیل درب پلاستیکی که دارند به خوبی نمی توانند از پخش نویز و صدا در محیط جلوگیری کنند. با این حال اگر در منزل کودک خردسال یا سالمند داشته باشید، ممکن است صدای ماشین لباسشویی سطلی ساده یا پیشرفته برای آنها کمی نا خوشایند باشد.

لباسشویی سطلی چیست؟

خرید بهترین ماشین لباسشویی با تضمین اصالت در آترین پلاس

ماشین لباسشویی سطلی یکی از انواع لباسشویی های موجود در بازار هستند که به نسبت ویژگی ها قابلیت هایشان  مزایا و معایب خاص خود را دارند. اما از آنجایی که از قیمت مناسب و ظرفیت بالا برای شستشوی لباس ها در حجم زیاد یا اقلام سنگین همچون پتو را دارند، نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کرده اند. لازم است بدانید ما نیز در فروشگاه آترین پلاس بهترین مدل ماشین لباسشویی درب از جلو و مدل هایی از لباسشویی سطلی اتوماتیک را برای مشاهده در اختیار کاربران قرار داده ایم؛ تا در صورت تمایل به خرید بتوانند با تضمین اصالت و سلامت، گارانتی 18 ماهه، ارسال سریع، پرداخت در محل و بهترین قیمت، سفارش خود را ثبت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا