آموزش

چطور ماشین ظرفشویی را جرمگیری کنیم؟

یکی از ناخوشایندترین صحنه هایی که ممکن است برخی از کاربری با باز کردن درب ماشین ظرفشویی با آن رو به رو شده باشند، جرم و رسوب داخل کابینه ماشین ظرفشویی است. اما راه حل چیست؟ چگونه می توانیم ماشین ظرفشویی را جرم گیری کنیم؟ رسوب و جرم داخل ماشین ظرفشویی می تواند به دلیل سختی آب و همچنین باقی مانده مواد غذایی داخل ظرفشویی باشد که نه تنهای بوی نا مطبوعی را داخل ماشین ظرفشویی ایجاد می کند، ظاهر داخل دستگاه را نیز نا مطلوب می کند.
با این حال رسوب گیری ماشین ظرفشویی بهتر است هر چند وقت یک بار برای جلوگیری از پیش آمدن چنین مشکلاتی انجام شود. روش جرم گیری ماشین ظرفشویی متعدد است که ما در این مطلب با ارائه راهکارهایی طریقه جرم گیری ماشین ظرفشویی را با استفاده از روش های خانگی و دیگر شوینده ها را برای شما توضیح خواهیم داد.

بهترین روش برای رسوب زدایی ماشین ظرفشویی با استفاده از سرکه

یکی از راه های جرم گیری ماشین ظرفشویی استفاده از مخلوط سرکه و جوش شیرین است. در این روش جرم گیری ماشین ظرفشویی، شما می توانید 1 لیتر سرکه را با 50 گرم سرکه مخلوط کنید. سپس با فعال کردن برنامه Auto و گرم شدن آب، درب ماشین ظرفشویی را باز کنید و مخلوط سرکه و جوش شیرین را کف ماشین ظرفشویی بریزید. اکنون صبر کنید تا شستشو به پایان برسد و جرم گیری ماشین ظرفشویی انجام شود.
البته اگر قصد خرید اینترنتی ماشین ظرفشویی یا حضوری آن را دارید، پیشنهاد می کنیم از ماشین ظرفشویی بوش سری 8 انتخاب خود را انجام دهید. چرا که شما می توانید جرم گیری ماشین ظرفشویی بوش سری ۸ را در بیشتر مدل ها با فعال سازی برنامه Machine Care انجام دهید.

استفاده از سرکه و جوش شیرین در جرم گیری ماشین ظرفشویی

بررسی جرم گیری ظرفشویی با بکار گیری نوشابه

از دیگر روش های رسوب گیری ماشین ظرفشویی استفاده از نوشابه است. شما می توانید با ریختن یک فنجان نوشابه در کف ماشین ظرفشویی و فعال سازی یک برنامه شستشوی طولانی در دمای بالا جرم و رسوب داخل دستگاه را تمیز کنید. البته شما می توانید سرکه سفد را نیز با همین روش داخل ظرفشویی قرار دهید و داخل دستگاه را رسوب زدایی کنید. از این روش ساده علاوه بر رسوب گیری بهترین مدل ماشین ظرفشویی سامسونگ، می توان برای جرم گیری ماشین ظرفشویی بوش و ال جی و سایر مارک ها نیز استفاده کنید.

استفاده از نوشابه برای جرم گیری ماشین ظرفشویی

قرص رسوب گیر، روشی برای جرم گیری ماشین ظرفشویی

اگر جرم و رسوب داخل کابینه ماشین ظرفشویی شما در حدی است که با روش های خانگی از بین نمی رود، استفاده از قرص جرم گیر می تواند پیشنهاد خوبی باشد. در این روش رسوب زدایی باید قرص جرم گیر را داخل محفظه مخصوص داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید. سپس یک برنامه شستشوی طولانی را انتخاب کنید. بعد از اتمام شستشو متوجه خواهید شد ماشین ظرفشویی شما به بهترین شکل جرم گیری شده است.
در صورتی که این روش ترجیح شما نباشد ما به شما خرید ماشین ظرفشویی بوش sms8zdw86q را پیشنهاد می کنیم. چرا که این مدل ظرفشویی بوش با داشتن قابلیت شستشوی داخلی، این امکان را برای شما ایجاد می کند تا بتوانید هر چند وقت یک بار دستگاه را بدون نیاز به هیچ موادی رسوب گیری کنید. البته اگر ماشین ظرفشویی شما از سری 6 بوش است، فرایند جرم گیری ماشین ظرفشویی بوش سری ۶ را می توانید با توجه به مدل محصول انجام دهید. زیرا رسوب گیری ظرفشویی بوش سری 6 در برخی مدل ها با استفاده از برنامه مخصوص شستشوی کابینه و در برخی مدل ها با استفاده از قرص جرم گیری انجام می شود.

استفاده از قرص برای جرم گیری ماشین ظرفشویی

 بهترین روش برای رسوب زدایی از طریق اسفاده از پودر جرمگیر

امروزه پودرهای با کیفیتی برای جرم گیری ماشین ظرفشویی در بازار وجود دارد که می توانید از آنها برای تمیز کردن کابینه ماشین ظرفشویی و رسوب زدایی آن استفاده کنید. در ابتدا باید ظروف را از ظرفشویی خارج کنید. سپس پودر جرم گیر را داخل محفظه صابون ظرفشویی قرار دهید، توجه داشته باشید که پودر را کف دستگاه نریزید. سپس یک برنامه شستشو را فعال کنید. در پایان متوجه خواهید شد ماشین ظرفشویی به بهترین شکل ممکن جرم گیری شده است.
برخی از کاربران بر این باور هستند که ماشین ظرفشویی ۱۴ نفره به دلیل ظرفیت بالایی که دارد باید فول امکانات باشد، به طوری که نیازی به جرم گیری ماشین ظرفشویی نداشته باشد. اما باید متذکر شویم که ظرفیت هیچ ارتباطی به بهره مندی دستگاه از لحاظ قابلیت و فناوری ندارد. چرا که شرکت های تولید کننده با توجه به مدل وسال ساخت، تکنولوژی ها و امکانات خاصی را برای ماشین ظرفشویی طراحی می کنند. این بهره مندی ها ممکن است حتی در یک مدل با ظرفیت 13 نفره نیز باشد.

استفاده از پودر جرم گیر برای جرم گیری ماشین ظرفشویی

بررسی رسوب زدایی داخل ظرفشویی با مایع جرم گیر

استفاده از مایع جرم گیر یا ژل را می توان روش دیگری برای جرم زدایی ماشین ظرفشویی نام برد که می تواند فرایند رسوب زدایی را بسیار عالی انجام دهد. در این روش نیز همانند دیگر روش های ذکر شده مایع یا ژل را داخل محفظه دستگاه قرار دهید، یک برنامه شستشوی طولانی را انتخاب کنید. در آخر شما یک ماشین ظرفشویی تمیز و بدون رسوب را تحویل خواهید گرفت.
توجه داشته باشید شما می توانید برای جرم گیری ماشین ظرفشویی بوش سری ۴، جرمگیری ماشین ظرفشویی بوش سری ۶ و ۸ و سایر برندها نیز از مایع یا ژل جرم گیر استفاده کنید. البته در صورتی که قصد خرید ماشین ظرفشویی با قابلیت شستشوی کابینه را از دیگر برندهای اصلی موجود در بازار داشته باشید، مدل 512 یک گزینه ایدئال خواهد بود. چرا که این مدل از قابلیت شستشوی داخل کابینه برخوردار است و قیمت ظرفشویی ال جی 512 در مقایسه با مدل های هم رده در رِنج مناسبی قرار دارد.

ژل جرم گیر برای جرم گیری ماشین ظرفشویی

خرید بهترین مدل ماشین ظرفشویی اصل در آترین پلاس

جرم گیری ماشین ظرفشویی نه تنها بوی نا مطبوع داخل دستگاه را از بین می برد، بلکه هر گونه رسوب و جرم بین قفسه ها، بازوی اسپری و سایر نقاط داخل ماشین ظرفشویی را نیز پاک می کند. البته در صورتی که تمایل به خرید ماشین ظرفشویی با قابلیت شستشوی خودکار محفظه بدون نیاز به مواد جرم گیری را داشته باشید، می توانید از مدل های پیشرفته و جدید انتخاب خود را انجام دهید.
با توجه به این موضوع ما نیز در فروشگاه آترین پلاس گزیده ای از بهترین و جدیدترین ماشین ظرفشویی های روز را از برندهای اصلی ( بوش، ال جی و سامسونگ ) در اختیار مشتریان خود قرار داده ایم تا در صورت تمایل به خرید بتوانند با تضمین اصالت و سلامت، گارانتی 18 ماه، پرداخت در محل، ارسال فوری و بهترین قیمت، انتخاب خود را ثبت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا