آموزش

قرص جرمگیر ظرفشویی را چطور استفاده کنیم؟

یکی از کاربردی ترین لوازمی که امروزه در هر آشپزخانه ای می توان آن را مشاهده کرد، ماشین ظرفشویی است. ماشین های ظرفشویی علاوه بر شستشوی ظروف، زمان و انرژی را نیز برای افراد بهینه می کنند. به طوری که کاربر می تواند در کوتاه ترین زمان با کمترین میزان انرژی ظروف خود را شستشو دهد. با این حال این دستگاه کارآمد پس از چند دوره شستشو ممکن است با جرم و رسوب قطعات مواجه شود و نیاز به جرمگیری پیدا کند.
یکی از موادی که می تواند به بهترین نحو فرایند جرم گیری ماشین ظرفشویی را انجام دهد، قرص جرمگیر است که در ادامه مطلب درباره نحوه استفاده از قرص جرمگیر ظرفشویی توضیح خواهیم داد. البته بسیاری از مدل ماشین ظرفشویی های جدید دارای برنامه رسوب زدایی هستند که می توانند بدون نیاز به هیچ موادی عملیات جرمگیری را انجام دهند. با این وجود اگر شما نیز از آن دسته کاربران هستید که این قابلیت را مهم می شمارید در هنگام خرید آنلاین ماشین ظرفشویی یا حضوری حتماً از فروشنده درباره دارا بودن ظرفشویی به این قابلیت سؤال کنید.

به نظر شما بهترین جرم گیر ماشین ظرفشویی کدام است؟

جرم گیری کردن ماشین ظرفشویی نه تنها سبب تمیزی بیشتر ظروف می شود بلکه عمر دستگاه و کارایی آن را نیز افزایش می دهد. علیرغم اینکه امروزه مواد بسیاری برای جرم گیری ماشین ظرفشویی در بازار موجود است، قرص های جرمگیر به دلیل آنزیم ها و کف زیادی که تولید می کنند یکی از بهترین انواع جرم گیرها برای ماشین ظرفشویی و حتی ماشین لباسشویی به حساب می آیند. اما در نظر داشته باشید که ژل، پودر و نمک جرم گیر نیز از دیگر موادی هستند که برای جرم گیری می توانید آنها را به کار ببرسد.
با این وجود از مزیت های قرص جرم گیر این است که شما می توانید برای رسوب گیری انواع ماشین ظرفشویی سامسونگ، ال جی و بوش آنها را به کار ببرید. چرا که نحوه گذاشتن قرص در ماشین ظرفشویی در تمام برندها به یک شیوه است و اگر به هر دلیلی با مشکل حل نشدن قرص ظرفشویی مواجه شدید، احتمالاً تاریخ مصرف قرص جرم گیر به اتمام رسیده باشد و یا اینکه برند انتخابی شما فیک و تقلبی است.

طرز استفاده از قرص جرم گیر در ظرفشویی

برندهای معتبر قرص جرمگیر ظرفشویی

با توجه به اینکه رسوب گیری ماشین ظرفشویی با عملکرد، کارایی و طول عمر آن ارتباط مستقیم دارد، شرکت های بسیاری اقدام به تولید انواع جرم گیر از جمله قرص کرده اند. در بین شرکت های تولید کننده قرص جرم گیر که می توان کیفیت محصولاتشان را از هر لحاظ تأیید کرد، می توان گفت مارک پریل ( Pril )، فینیش ( Finish )، فری ( Fairy ) و لودویک ( Ludwik ) جزو بهترین ها به حساب می آیند که هر گونه جرم و چربی را کاملاً تمیز می کنند.
برخی از کاربران بر این باور هستند که ظرفشویی ۱۴نفره به دلیل داشتن قفسه و قطعات بیشتر به تعداد قرص های بیشتری برای جرم گیری نیازمند است. اما باید متذکر شویم که قرص های جرمگیری اصلی به دلیل کیفیت بالا و آنزیم های قدرتمندی که دارند بهترین رسوب گیری را انجام خواهند داد. لذا بهتر است برای جرم گیری تنها از یک عدد استفاده کنید. توجه داشته باشید که برند و همچنین نحوه استفاده از قرص جرم گیر ماشین لباسشویی با ظرفشویی با همدیگر متفاوت است. بنابراین از قرص های رسوب گیر ظرفشویی برای لباسشویی به هیچ عنوان استفاده نکنید.

برند قرص جرم گیر ماشین ظرفشویی

نحوه استفاده از قرص جرمگیر ظرفشویی چگونه است؟

نحوه استفاده از قرص جرم گیر ماشین ظرفشویی کار چندان سختی نیست که نیاز به تخصص خاصی داشته باشد. برای جرم گیری ماشین ظرفشویی به وسیله قرص قبل از هر کاری همه ظروف را از دستگاه خارج کنید. زیرا ممکن است قرص جرم گیر باعث خرابی جنس بعضی از ظروف داخل دستگاه شود. سپس قرص را به صورت کامل در محفظه مخصوص قرار گیری در دستگاه قرار دهید. برای کارایی بهتر، طولانی ترین برنامه شستشو مانند Auto یا Senstive را فعال کنید.
در پایان شستشو متوجه خواهید شد که داخل کابینه کاملاً رسوب گیری شده است. در اینجا لازم به تأکید مجدد است که نحوه استفاده از قرص ماشین لباسشویی برای رسوب گیری با ظرفشویی متفاوت است. البته در صورتی که تمایل به خرید ماشین ظرفشویی با قابلیت رسوب گیری سرخود داشته باشید، پیشنهاد ما به شما مدل ال جی 512 است. چرا که قیمت ماشین ظرفشویی ال جی مدل ۵۱۲ در مقایسه با مشخصات و قابلیت هایی که دارد بسیار منصفانه و منطقی است.

نحوه استفاده از قرص ماشین ظرفشویی

خرید بهترین ماشین ظرفشویی اصل با قابلیت جرم گیری از آترین پلاس

استفاده از قرص جرم گیری می تواند کارایی دستگاه و ماندگاری آن را در طولانی مدت افزایش دهد. علیرغم کاربری راحتی که قرص های رسوب گیری دارند، بسیاری از کاربران به علت نگرانی از بابت باز نشدن قرص جرم گیری ماشین ظرفشویی، کیفیت پایین آنها و مشکلاتی از این دست، اقدام به خرید ماشین ظرفشویی با قابلیت جرم گیری می کنند. با توجه به این موضوع ما نیز در فروشگاه آترین پلاس مجموعه ای از جدیدترین ماشین ظرفشویی های روز را با قابلیت Machine Care ( رسوب گیری ) برای مشاهده در اختیار کاربران قرار داده ایم.
در صورت تمایل به خرید می توانند با تضمین اصالت و سلامت، گارانتی 18 ماه، پرداخت در محل، ارسال فوری و بهترین قیمت، از برندهای Bosch، Samsung و lg ماشین ظرفشویی مَد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند. همچنین در صورت داشتن هر گونه ابهام در خصوص نحوه خرید یا مشخصات کالا می توانید با تیم فروش ما تماس بگیرید و پاسخ دهی لازم را دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا