گزینه‌ های خرید
قيمت
مشاهده به عنوان مشبک لیست

4 مورد

در صفحه
  1. کولر گازی اسپلیت گری 30000 لومو
    در انبار موجود نیست
  2. کولر گازی اسپلیت گری جی فورماتیک 30000 سرمایشی T3
    در انبار موجود نیست
مشاهده به عنوان مشبک لیست

4 مورد

در صفحه

قیمت کولر گازی گری 30000

گری از کمپانی های قَدر تولید کنند کولر گازی است که در ظرفیت های متنوعی این نوع از محصولات خود را تولید و عرضه می کند. کولر گازی 30000 یکی از مدل محصولات بسیار پر طرفدار شرکت گری است که به دلیل قدرت فوق العاده ای که دارد فرایند خنک سازی را در محیط های بزرگ به بهترین نحو ممکن انجام می دهد. البته توجه داشته باشید که قیمت کولر گازی گری 30000 به دلیل توان بالا و همچنین فناوری های پیشرفته ای که از آن برخوردار است به نسبت دیگر ظرفیت ها کمی گرانتر است که در هنگام خرید حتماً باید در نظر داشته باشید.

انواع کولر گازی گری 30000

گری برای اینکه از قافله صنعت و تکنولوژی عقب نماند مدل های متنوعی از کولر گازی را در ظرفیت 30000 تولید و عرضه کرده است تا کاربران با توجه به ابعاد محیط خود و همچنین میزان بودجه که برای خرید کولر گازی گری در نظر گرفته اند مدل مورد نظر را انتخاب و خریداری کنند. کولر گازی گری پنجره ای، پرتابل، اسپلیت، سقفی، دیواری و ایستاده از مهم ترین نوع کولر گازی به حساب می آیند که با توجه به کارایی و اندازه ای که دارند شما می توانید برای محیط های مسکونی و اداری هر مدلی را که بخواهید انتخاب کنید.

بهترین مدل کولر گازی 30000 گری

بی شک معرفی یک مدل از کولر گازی گری 30000 به عنوان بهترین مدل کولر گازی گری 30000 امکان پذیر نیست، زیرا که تمام مدل کولرهای 30000 این کمپانی از قابلیت ها و فناوری های جدید و پیشرفته ای برای خنک سازی برخوردار هستند که می توانند فضاهای بزرگ را به میزان قابل توجهی خنک و سرد کنند.
البته گری در بسیاری از مدل ها از فیلتر بهداشتی برای سالم نگه داشتن هوای محیط بهره برده است که سبب شده تا قیمت کولر گازی 30000 گری بودجه بیشتری را روی دست افراد بگذارد. البته اگر کارایی این فناوری را در نظر بگیرید متوجه خواهید شد که بسیار مناسب و اقتصادی است.

مصرف برق کولر گازی گری 30000

بسیاری از افراد بر این باور هستند که مصرف برق کولر گازی گری 30000 به دلیل ظرفیت بالایی که در خنک سازی دارد از مصرف انرژی بالایی هم برخوردار است. اما لازم به ذکر است کولر گازی 30000 گری به دلیل بهره مندی از موتور کم مصرف اینورتر اصلاً انرژی زیادی را مصرف نمی کند. با این وجود شما می توانید خرید کولر گازی گری 30000 را از هر مدل که باشد بدون نگرانی از بابت مصرف انرژی و صرف هزینه انتخاب و خریداری کنید.

خرید کولر گازی GREE 30000 با گارانتی 18 ماهه

گارانتی از مهم ترین ویژگی هایی است که یک محصول می تواند داشته باشد، چرا که شما می توانید با خیال راحت از بابت اصل بودن خرید خود را به ثبت برسانید. بسیاری از کاربران کولر گازی گری 30000 گناوه را به دلیل ارزان بودن خریداری می کنند، اما باید متذکر شویم این نوع از کولر گازی را نمی توان از بابت سالم ماندن بدنه و حتی سیستم فنی تضمین کرد.
 اکنون اگر قصد خرید کولر گازی گری 30000 را با تضمین اصالت، ضمانت برگشت، تسویه در محل، ارسال سریع و بهترین قیمت را دارید با مشاهده محصولات اصلی ما در آترین پلاس می توانید خرید خود را به ثبت برسانید. در صورت هر گونه سؤال در خصوص نحوه خرید یا مشخصات کالا می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و پاسخ دهی لازم را دریافت کنید.

مشاهده بیشتر