گزینه‌ های خرید
قيمت
مشاهده به عنوان مشبک لیست

3 مورد

در صفحه
  1. کولر گازی اسپلیت ال جی 24000 دوال اینورتر S4Q24K23QD
    در انبار موجود نیست
  2. کولر گازی اسپلیت ال جی 24000 دوال اینورتر AMP-24K
    در انبار موجود نیست
  3. کولر گازی اسپلیت ال جی 24000 دوال اینورتر سرمایشی
    در انبار موجود نیست
مشاهده به عنوان مشبک لیست

3 مورد

در صفحه

قیمت کولر گازی ال جی 24000

بی شک تحمل روزهای گرم و طاقت فرسای تابستان تنها در صورتی امکان پذیر است که شما از یک کولر گازی قدرتمند استفاده کنید. کولر گازی ال جی 24000 یکی از محصولات بسیار کارآمد این شرکت است که با توجه به ظرفیت بالایی که دارد به طرز شگفت انگیزی می تواند فضای سالن شما را خنک سازی کند.
از مهم ترین دلایلی که سبب شده تا کاربران بسیاری خرید کولر گازی ال جی 24000 را از اولویت های خود قرار دهند، بهره مندی آنها به برترین فناوری های روز و همچنین خنک کنندگی بسیار سریع و قدرتمندی است که می توانند در محیط های بزرگ ایجاد کنند. لازم به ذکر است که قابلیت ها و تکنولوژی های طراحی شده برای این مدل از محصولات سبب شده تا قیمت کولر گازی ال جی 24000 را تحت تأثیر قرار دهد که حتماً باید در انتخاب نهایی آن را در نظر بگیرید.

انواع کولر گازی الجی 24000

تنوع در مدل های کولر گازی 24000 ال جی موجب شده تا کاربرانی که قصد خرید کولر گازی در ظرفیت 24000 را دارند انتخاب خود را به این برند محدود کنند. از پر فروش ترین کولر گازی ال جی 24000 می توان به مدل ایستاده، پرتابل، پنجره ای، سقفی، دیواری و همچنین مدل های بسیار محبوب دوال اینورتر اشاره کرد. گفتنی است که هر کدام از این مدل های ذکر شده با توجه به قابلیت و ابعادی که دارند از رِنج قیمت متفاوتی برخوردار هستند اما در بین آنها قیمت کولر گازی ال جی 24000 دوال اینوتر به دلیل کمپرسور دوگانه ای که دارد هزینه بیشتری را می طلبد.

بهترین مدل کولر گازی LG 24000

با توجه به کارایی ها و فناوری هایی که الجی برای کولر گازی 24000 خود در نظر گرفته می توان گفت تمام مدل های تولید شده این کمپانی به نوعی جزو بهترین ها هستند. به طور کلی اگر بخواهید یک یا چند مدل را به عنوان بهترین معرفی کنید، قطعاً چنین چیزی امکان پذیر نخواهد بود. اما نکته قابل توجه این است که در صورتی که شما از آن دسته کاربران هستید که در کنار فناوری و کیفیت، کم مصرف بودن دستگاه را نیز در نظر می گیرید کولر گازی ال جی 24000 اینورتر می تواند به عنوان یکی از بهترین مدل های کولر گازی این برند به حساب آید.

مصرف برق کولر گازی ال جی 24000

همه ما کولر گازی را با این ذهنیت می شناسیم که از مصرف انرژی بالایی برخوردار هستند. اما باید متذکر شویم که واقعیت چیز دیگری است، چرا که امروزه با ورود کولر گازی های اینورتر این موضوع به طور کامل حل شده است. کولر گازی اینورتر ال جی 24000 از کم مصرف ترین مدل محصولاتی است که در کنار خنک سازی شگفت انگیزی که ایجاد می کنند مصرف انرژی را تا حد بسیار زیادی بهینه می کنند. با توجه به این موضوع اگر از آن دسته افراد هستید که به دنبال خرید کولر گازی با کمترین مصرف هستید مدل 24000 اینورتر ال جی بهترین پیشنهاد است.

خرید کولر گازی ال جی 24000 با گارانتی 18 ماهه

با توجه به فناوری ها و خنک کنندگی بسیار وسیعی که کولر گازی ال جی 24000 در فضاهای بسیار بزرگ ایجاد می کند اکثر کاربران خرید آن را به نسبت دیگر برندها ترجیح می دهند. البته شما می توانید لیست قیمت کولر گازی ال جی در ظرفیت 24000 را در فروشگاه آترین پلاس مشاهده کنید و در صورت تمایل با گارانتی 18 ماهه، تضمین اصالت، ضمانت برگشت، تسویه در محل، ارسال سریع و بهترین قیمت، خرید خود را به ثبت برسانید. در صورت هر گونه سؤال در خصوص نحوه خرید یا مشخصات کالا می توانید با تیم فروش ما تماس بگیرید و مشاوره های لازم را دریافت کنید.

مشاهده بیشتر