گزینه‌ های خرید
قيمت
مشاهده به عنوان مشبک لیست

7 مورد

در صفحه
  1. کولر گازی اسپلیت گری 24000 اسفورماتیک
    در انبار موجود نیست
  2. کولر گازی اسپلیت گری 24000 لومو
    در انبار موجود نیست
  3. کولر گازی اسپلیت گری 24000 اکسنت
    در انبار موجود نیست
  4. کولر گازی اسپلیت گری 24000 جی فورماتیک سرمایشی
    در انبار موجود نیست
مشاهده به عنوان مشبک لیست

7 مورد

در صفحه

قیمت کولر گازی گری 24000

در بین کمپانی های تولید کننده کولر گازی، گری از قدرتمندترین شرکت هایی است که سعی کرده تا با تعبیه کردن برترین فناوری های روز بر روی کولر گازی خود آنها را به یکی از خوش فروش ترین محصولات تبدیل کند. کولر گازی گری با توان 24000 از پر طرفدارترین کولرهایی است که می تواند محیط شما در ابعاد بزرگ نیز خنک کند. بسیاری از کاربران معتقدند که قیمت کولر گازی گری 24000 به نسبت دیگر برندهای موجود در بازار هزینه بیشتری را روی دست آنها می گذارد. اما اگر فناوری های در نظر گرفته شده و همچنین توانایی بالای آن را برای خنک سازی در نظر بگیرید بسیار منصفانه و منطثی است. با این وجود اگر قصد خرید کولر گازی را دارید ما به شما گری 24000 را پیشنهاد می دهیم، زیرا که نه تنها قدرت خنک کنندگی منحصر به فردی دارد بلکه می تواند هوای سالم و پاکی را در فضای محیط شما نیز پخش کند.

انواع کولر گازی گری 24000

گری همانند دیگر رقبای خود سعی کرده تا مدل های متنوعی از کولر گازی را در ظرفیت 24000 به بازار جهانی معرفی کند تا افراد بتوانند مشکلی در انتخاب کولر گازی برای محیط های مختلف را نداشته باشند. کولر گازی گری 24000 در مدل های ایستاده، پرتابل، پنجره ای، سقفی و دیواری و اسپلیت تولید و عرضه می شود که کاربران می توانند با توجه به ابعاد محیط و همچنین بوجه ای که برای خرید کولر گازی در نظر می گیرند، مدل مَد نظر خود را انتخاب کنند.

بهترین مدل کولر گازی 24000 گری

اگر بخواهیم مدل خاصی را به عنوان بهترین مدل کولر گازی گری 24000 معرفی کنیم قطعاً چنین چیزی امکان پذیر نیست. چرا که تمام مدل کولر گازی ها به نسبت کارایی که دارند خنک کنندگی قدرتمندی را در فضاهای متفاوتی ایجاد می کنند.
با توجه به ظرفیت ایدئالی که کولر گازی 24000 گری در خنک سازی محیط دارد، اکثر کاربران از کولر گازی گری 24000 سرد و گرم یا همان اسپلیت در منازل خود استفاده می کنند. چرا که در کنار فرایند خنک سازی، قیمت کولر گازی گری 24000 بسیار منصفانه و مقرون به صرفه است.

مصرف برق کولر گازی گری 24000

افراد بسیاری هستند که به دلیل مصرف بالای انرژی کولر گازی ها از خرید آن امتناع می کنند. اما اگر شما یک کولر گازی گری 24000 اینورتر داشته باشید بی شک چنین مشکلی را نخواهید داشت. زیرا که مصرف برق کولر گازی گری 24000 به دلیل موتور کم مصرفی که دارد بسیار پایین و بهینه سازی شده است.
اکنون با در نظر گرفتن این موضوع اگر شما هم به دنبال انتخاب کولر گازی با مصرف بهینه را دارید، کولر گازی گری 24000 اینورتر یکی از بهترین گزینه های پیشنهادی برای شما خواهد بود.

خرید کولر گازی GREE24000 با گارانتی 18 ماهه

امروزه به دلیل ورود مدل های جعلی و فیک به بازار کولر گازی ها خرید کولر گازی گری 24000 اصلی شاید برای افراد چندان راحت نباشد. اما فروشگاه آترین پلاس مجموعه ای از اصلی ترین برندهای کولر گازی را برای انتخاب بهتر در اختیار مشتریان قرار داده است تا در صورت تمایل بتوانند با تضمین اصالت، ضمانت برگشت، تسویه در محل، ارسال سریع و بهترین قیمت، ثبت سفارش خود را انجام دهند. همچنین در صورت هر گونه سؤال در خصوص نحوه خرید یا مشخصات کالا می توانید با تیم فروش ما تماس بگیرید و مشاوره های لازم را دریافت کنید.

مشاهده بیشتر