تلویزیون فیلیپس 75PUS7354/12

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: صوتی و تصویری

اندازه صفحه نمایش : 75 اینچ

کیفیت تصویر : 4K UHD

رزولوشن : 3840 × 2160

خروجی صدا : 20 وات

تعداد ورودی و خروجی : 4HDMI - 2USB

سیستم عامل : اندروید

گیرنده : آنالوگ - دیجیتال

مدل سال : 

کشور ساخت : هلند

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

بررسی اجمالی تلویزیون فیلیپس 75PUS7354/12

فیلیپس یکی از خوش نام ترین برند های لوازم برقی در بین تمام برند های رقیب خود می باشد که شرکت فیلیپس در تولید محصولات صوتی و تصویری با طراحی کردن فناوری و تکنولوژی های پیشرفته بر روی محصولات خود یک اعتبار جهانی در این زمینه کسب کرده است. تلویزیون فیلیپس 75PUS7354/12 جزء محصولات پر قدرتی می باشد که شرکت فیلیپس آن را وارد بازار جهانی کرده است. این تلویزیون که با کیفیت فوق العاده حیرت آور 4K UHD بهترین و بی نظیرترین کیفیت تصویر را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد که در کنار آن فناوری هایی چون Dolby Vision و Dolby Atmos قرار گرفته است که کاربران لذت واقعی را در حین تماشا کردن تلویزیون فیلیپس 75PUS7354/12 خود می برند چرا که هر کدام از این فناوری های منحصر به فرد به نحوی در نمایش بهترین کیفیت تصویر و صوت نقش فراوانی را دارند. فناوری Ambilight یکی دیگر از قابلیت های جذاب این تلویزیون می باشد، وقتی که شما تصاویر و یا صحنه هایی پر از رنگ های شگفت آور و رنگارنگ را تماشا می کنید تمامی رنگ ها بر روی پشت دیوار تلویزیون نمایان می شود و رقص نور فوق العادی را در محیط شما ایجاد می کند البته نا گفته نماند اگر فضای اطراف شما تاریک تر باشد این ویژگی بیشتر قابل مشاهده خواهد بود. همچنین تلویزیون فیلیپس 75PUS7354/12 را می توانید از طریق صوت خود، هر فرمانی را که بخواهید به دستگاه دستور بدهید و از این قابلیت جذاب نهایت استفاده و لذت را ببرید.

پردازنده قدرتمند P5

تلویزیون فیلیپس 75PUS7354/12 مجهز به پردازنده قدرتمند P5 می باشد که شرکت فیلیپس در این مدل تلویزیون خود از پردازشگر فوق العاده قدرتمند استفاده کرده است. این پردازنده قدرتمند با پردازش P5 به کیفیت تصویر کمک می کند تا تصاویر را با روشن ترین و واضح ترین صحنه های ممکن به نمایش بگذارد. موتور منحصر به فرد Philips P5 با ایجاد رنگ های پویا و زنده با کنتراست بسیار بالا، می توانید به راحتی تمامی جزئیات صحنه ها را مشاهده کنید.

وضوح و کیفیت صدا

تمامی تولید کنندگان تلویزیون های هوشمند با تلاش های بی وقفه خود هر ساله محصولات بی نظیری را به بازار جهانی وارد می کنند. تلویزیون فیلیپس 75PUS7354/12 از قابلیت ها و تکنولوژی های منحصر به فردی برخوردار است که این مدل تلویزیون با پشتیبانی از فناوری های همچون Dolby Vision و Dolby Atmos بهترین وضوح و کیفیت صدا را ارائه می دهد. تکنولوژی دالبی ویژن جزء تصاویری کاملا طبیعی و درخشان را به نمایش بگذارد و در کنار کیفیت تصویر فوق العاده به کمک فناوری Dolby Atmos صوتی 3 بعدی و بسیار واضح را در محیط شما ارائه می دهد که می تواند با هم لذت یک سینمای واقعی را ایجاد کند و لحظات دلنشین و هیجان انگیزی را برای مخاطبان به وجود آورد.

فناوری منحصر به فرد Ambilight

 شرکت فیلیپس در طی سال های اخیر در محصولات خود از بهترین و پیشرفته ترین تکنولوژی ها استفاده کرده است و با ساخت سری جدید این تلویزیون ها موفق به طراحی فناوری منحصر به فرد Ambilight شده که نظر مخاطبان را به خود جلب کرده است. تکنولوژی Ambilight در واقع مخفف کلمه Ambient Lighting است که به معنای نورپردازی محیط می باشد. این فناوری یک سری لامپ های LED است که در پشت تلویزیون قرار گرفته و توسط افکت های رنگی بر روی دیوار می افتد و اگر فضای اطراف شما تاریک تر باشد این ویژگی بیشتر قابل مشاهده خواهد بود و روشنایی را بر اساس تصویر تنظیم می کند و تجربه تماشا کردن جزئیات بیشتری را برای کاربران خود به ارمغان می آورد.

فناوری منحصر به فرد Ambilight تلویزیون فیلیپس 75PUS7354/12

گالری برنامه های تلویزیون فیلیپس

 تلویزیون فیلیپس 75PUS7354/12 از سیستم عامل هوشمند اندروید نسخه 9.0 پشتیبانی می کند. این سیستم عامل امکانات بسیار هوشمندی را در اختیار کاربران خود قرار داده تا بتوانند به راحتی به تمامی محتوا های مورد علاقه خود دست پیدا کنند. این تلویزیون فیلیپس از قابلیت و فناوری های ویژه ای برخوردار است که با استفاده از نرم افزار های طراحی شده بر روی تلویزیون از جمله فروشگاه Google Play، یوتیوب، نتفلیکس، و... که بر روی آن تعبیه شده می توانید به آسانی موسیقی، فیلم و هر گونه بازی های مورد دلخواه خود را دانلود کنید و از آن ها بر روی صفحه نمایش بزرگ نهایت لذت را ببرید.

گالری برنامه های تلویزیون فیلیپس تلویزیون فیلیپس 75PUS7354/12

جزئیات خیره کننده با تکنولوژی HDR

فناوری HDR که بر روی این تلویزیون فیلیپس 75PUS7354/12 تعبیه شده می تواند طیف وسیع و گسترده ای از رنگ ها را پوشش و رنگ ها را غنی تر و نزدیک تر به واقعیت برای مخاطبان به نمایش در می آورد. این قابلیت منحصر به فرد به بهبود رنگ ها و درخشش تصاویر کمک می کند و کنتراست تصاویر را افزایش می دهد تا باعث دیده شدن جزئیات بیشتری شود و همچنین HDR وضوح رنگ ها را افزایش داده و قسمت های تاریک و روشنی صحنه ها را با که نور کم یا زیادی دارند را با ریز ترین جزئیات و وضوح بیشتری به نمایش می گذارد.

جزئیات خیره کننده با تکنولوژی HDR تلویزیون فیلیپس 75PUS7354/12

دستیار صوتی الکسا

شرکت فیلیپس در آستانه رونمایی از نسل جدید تلویزیون های هوشمند خود می باشد که این تلویزیون های فیلیپس مجهز به دستیار صوتی گوگل اسیستنت هستند و اما شاید برای شما سوال باشد که این فناوری چیست و چه کاربردی دارد؟ شرکت فیلیپس برای دسترسی سریع تر مخاطبان به محتوا دستیار صوتی گوگل و الکسا را بر روی این مدل تلویزیون فیلیپس 75PUS7354/12 طراحی کرده است تا کاربران بتوانند به راحتی از طریق فرمان صوتی خود به دلخواه هر دستوری را که بخواهند به دستگاه بدهند و از این قابلیت جذاب نهایت استفاده و لذت را ببرند. با داشتن لوازم خانگی هوشمند که دارای دستیار صوتی می باشد، کاربران می توانند دستورات بیشتری را اجرا کنند به عنوان مثال خاموش روشن کردن لامپ ها و تمام عملکرد ها را بدون اینکه از جای خود بلند شود از این طریق کنترل و تنظیم کنید.

دستیار صوتی الکسا تلویزیون فیلیپس 75PUS7354/12

نمایشگر

کیفیت تصویر : 4K
نوع نمایشگر : LED
اندازه صفحه نمایش : 75 اینچ
طراحی صفحه : تخت Flat
رزولوشن : 3840 × 2160
نوع پنل : IPS
زاویه دید گسترده :
میزان زاویه دید : 178 درجه
HLG :
HDR :
فرمت HDR : HDR10
فناوری Dimming : Micro Dimming Pro
Dolby Vision™ :

صدا

خروجی صدا : 20 وات
خروجی صدا اپتیکال :
حالت فراگیر صدا :
پاک کننده صدا : Clear Dialogue
دالبی اتموس :
رمزگشایی DTS :
سیستم بلندگو : 2.0 ch

اتصالات

HDMI : 4 ورودی
HDMI - ARC : 1 ورودی
USB : 2 ورودی
RF In :
LAN :
CI Slot :
Component / Composite :
کامپوزیت AV :
بلوتوث :
امکان اتصال هدفون بلوتوث دار :
اتصال به تلفن همراه :
دستیار صوتی :
برنامه موبایل :
روشن کردن تلویزیون با گوشی موبایل :
مرورگر وب :

سیستم عامل

سیستم عامل : HbbTV
فروشگاه محتوایی :
دسترسی سریع :
محتوای شخصی :
راهنمای کانال :
کانال های من :
پخش کننده موسیقی :

سایر ویژگی ها

دریافت دیجیتال :
EPG :
آنالوگ :
ضبط دیجیتال :
ساعت ماشین :
صفحه تلتکست :
مسدودکردن دسترسی به سایت های مضر :
برند : فیلیپس

ابعاد

ابعاد بسته بندی : 1899 × 1116 × 219 میلی متر
ابعاد با پایه : 1683 × 991 × 261 میلی متر
ابعاد بدون پایه : 1683 × 974 × 93 میلی متر
وزن : 51.7 کیلوگرم
وزن با پایه : 38.2 کیلوگرم
وزن بدون پایه : 33.5 کیلوگرم

اقلام همراه

باتری کنترل : 2 عدد
کابل برق :
کنترل :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
تلویزیون فیلیپس 75PUS7354/12 در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
تلویزیون فیلیپس 75PUS7354/12

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش