تلویزیون فیلیپس 65PUT6703/56

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: صوتی و تصویری

اندازه صفحه نمایش : 65 اینچ

کیفیت تصویر : 4K

رزولوشن : 2160 × 3840

خروجی صدا : 20 وات

ورودی و خروجی : 3 عدد HDMI و 2 عدد USB

وای فای : دارد

مدل سال : 2018

کشور ساخت: لهستان

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

بررسی اجمالی تلویزیون فیلیپس 65PUT6703

65PUT6703 از سری مدلهای سال 2018 می باشد که در سایز 65 اینچ تولید و عرضه شده است. این مدل که یک تلویزیون هوشمند است بر خلاف چند مدل دیگری که در سال 2018 عرضه شدند به سیستم عامل SAPHI که یک سیستم عامل بصری است مجهز شده و قابلیت و امکانات هوشمندی را در اختیار کاربران قرار داده است. تلویزیون فیلیپس 65PUT6703 دارای کیفیت تصویر 4K می باشد و از اکثر فناوری های ارتقا کیفیت و بهبود رنگ از جمله HDR ، Micro Dimming و... پشتیبانی می کند و تصاویری با وضوح و کیفیت بالایی را ارائه می دهد. در قسمت صدا نیز به دو بلندگو با توان خروجی 20 وات مجهز است که صدایی فراگیر و قدرتمند را به گوش شما می رساند و یک تجربه عالی سینمایی را به کاربر می دهد. در طراحی بدنه این مدل نیز همانند سایر محصولات فیلیپس طراحی خاصی به کار رفته و مطابق با سبک اروپایی ساخته شده و بسیار شیک و زیبا است که برای جذابیت بیشتر از فناوری Ambilight نیز بهره گرفته که با پخش نورهای رنگی در پشت تلویزیون هیجان نمایش را بیشتر می کند.

 کیفیت تصویر تلویزیون فیلیپس 65PUT6703

تلویزیون فیلیپس 65PUT6703 کیفیت 4K را ارائه می دهد که کیفیت عالی و 4 برابر کیفیت Full HD می باشد و بیش از 8 میلیون پیکسل را ارائه می دهد و با بهره گیری از فناوری های نوین پردازش تصویر بهترین کیفیت ممکن را به نمایش می گذارد. فناوری هایی که در این تلویزیون برای بهبود کیفیت تصویر به کار رفته شامل Ultra Resolution Upscaling، Micro Dimming و HDR Plus می باشد که باعث می شود تصویری با کیفیت فوق العاده را ارائه دهد. Micro Dimming تصویر را در 6400 منطقه مختلف تجزیه و تحلیل کرده و کیفیت تصویر را بر اساس آن تنظیم می کند و تضاد را در بین بخش های مختلف محتوای تصویری ایجاد می کند. HDR Plus نیز با قدرت پردازش پیشرفته ای که دارد تصویر را مورد پردازش قرار می دهد و کنتراست، وضوح و رنگ بهتری را ایجاد می کند.

 کیفیت تصویر تلویزیون فیلیپس 67PUT6703

صدایی فراگیر و گوش نواز 

65PUT6703 به سیستم صوتی 2 کاناله مجهز است و صدایی با قدرت 20 وات را از طریق 2 بلندگوی داخلی پخش و به گوشی کاربر می رساند و علاوه براین با بهره گیری از فناوری DTS HD صدایی صاف و بدون نویز را خواهید داشت. فناوری DTS HD صدا را پردازش می کند و محتوای اصلی را حفظ می کند و شما را از صدایی بلندتر و قدرتمند تر برخوردار خواهد ساخت.

صدایی فراگیر و گوش نواز

امکانات هوشمند تلویزیون

اکثر تلویزیون های فیلیپس دارای سیستم عامل اندروید می باشند اما این مدل برخلاف سایر مدلهای دیگر به سیستم عامل SAPHI مجهز شده که یک سیستم عامل سریع و بصری است که استفاده از این تلویزیون هوشمند فیلیپس را برای شما آسان تر می کند. در این تلویزیون برنامه ها و محتوای تلویزیون به صورت منویی بر روی نمایشگر نمایش داده می شوند تا برای استفاده سریع تر در اختیار شما باشد و به آسانی به محتوایی که می خواهید دسترسی پیدا کنید.

امکانات هوشمند تلویزیون

هیجان بیشتر با Ambilight

در پشت تلویزیون و در حاشیه های کناری لامپ هایی قرار گرفته اند که به Ambilight معروف اند و به صورت هوشمند نور نمایشگر را منعکس می کنند که با پخش نورهای رنگی در پشت تلویزیون صفحه نمایش را گسترش می دهد. Ambilight قابل تنظیم است و شما می توانید رنگهای دلخواهی را برای نمایش انتخاب کنید و یا به طور پیش فرض رنگ تصاویر در حال پخش را نمایش دهید. این قابلیت حتی امکان تنظیم روشنایی را نیز دارد و شما می توانید آن را کم و یا زیاد کنید. در هنگام تماشای فیلم و یا بازی کردن با پخش نور های رنگی در پشت تلویزیون هیجان را بیشتر می کند و نمایشی پرهیجان و پر زرق و برقی را برای شما ارائه می دهد.

هیجان بیشتر با Ambilight

طراحی شیک و مدرن تلویزیون فیلیپس

طراحی و دیزاین تلویزیون بی شک تنها موردی است که در نگاه اول به آن توجه می کنید و خود را به شما نشان می دهد، در واقع باید گفت که طراحی بدنه تلویزیون در انتخاب آن نه تنها بی تاثیر نیست بلکه مهم نیز می باشد به همین دلیل است که تولید کنندگان تلویزیون هوشمند از جمله فیلیپس بر روی طراحی بدنه تلویزیون تمرکز کرده و درصدد آن اند که محصولی ارائه دهند که با طراحی خود مشتری را به سمت خود جذب کنند. تلویزیون فیلیپس 65PUT6703 از سری مدلهای خوش ساخت کمپانی فیلیپس است که دارای طراحی بدنه شیک و مدرن است و قاب فوق العاده باریکی دارد. پایه های تلویزیون نیز به شکل ایستاده طراحی شده و با طراحی خاص و زیبایی که دارد تلویزیون را بسیار محکم در جای خود نگه داشته است. جنس قاب و پایه های تلویزیون آلومینیومی با رنگ نقره ای تیره هستند که با استاندارد اروپا ساخته شده و بسیار شیک و مدرن می باشند.

طراحی شیک و مدرن تلویزیون فیلیپس

نمایشگر

کیفیت تصویر : 4K
نوع نمایشگر : LED
اندازه صفحه نمایش : 65 اینچ
طراحی صفحه : تخت Flat
رزولوشن : 3840 × 2160
نوع پنل : IPS
HLG :
HDR :
فرمت HDR : +HDR10
پردازنده : 4 هسته ای
فناوری Dimming :
Dolby Vision™ :

صدا

خروجی صدا : 20 وات
خروجی صدا اپتیکال :
حالت فراگیر صدا :
پاک کننده صدا : Clear Sound
رمزگشایی DTS :
سیستم بلندگو : 2.0 ch

اتصالات

HDMI : 3 ورودی
HDMI - ARC : 1 ورودی
USB : 2 ورودی
RF In :
LAN : 1 ورودی
CI Slot :
Component / Composite :
خروجی هدفون :
کامپوزیت AV :
بلوتوث :
امکان اتصال هدفون بلوتوث دار :
اتصال به تلفن همراه :
دستیار صوتی :
برنامه موبایل :
روشن کردن تلویزیون با گوشی موبایل :
مرورگر وب :

سیستم عامل

سیستم عامل : اندروید
فروشگاه محتوایی :
دسترسی سریع :
محتوای شخصی :
راهنمای کانال :
کانال های من :
پخش کننده موسیقی :

سایر ویژگی ها

دریافت دیجیتال :
EPG :
آنالوگ :
ساعت ماشین :
صفحه تلتکست :
مسدودکردن دسترسی به سایت های مضر :
برند : فیلیپس

ابعاد

ابعاد بسته بندی : 1600 × 955 × 185 میلی متر
ابعاد با پایه : 1462 × 884 × 295 میلی متر
ابعاد بدون پایه : 1462 × 852 × 87 میلی متر
وزن : 32 کیلوگرم
وزن با پایه : 25.1 کیلوگرم
وزن بدون پایه : 24.4 کیلوگرم

اقلام همراه

باتری کنترل : 2 عدد
کابل برق :
کنترل :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
تلویزیون فیلیپس 65PUT6703/56 در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
تلویزیون فیلیپس 65PUT6703/56

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش