تلویزیون فیلیپس 48PFK6300/12

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: صوتی و تصویری

اندازه صفحه نمایش : 48 اینچ

کیفیت تصویر : FULL HD

رزولوشن : 1920 × 1080

خروجی صوت : 20 وات

ورودی و خروجی : USB1 - HDMI3

گیرنده : آنالوگ - دیجیتال

وای فای و بلوتوث : دارد

کشور ساخت : لهستان

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

بررسی مختصر تلویزیون فیلیپس 48PFK6300/12

شرکت فیلیپس یکی از بزرگ ترین تولید کننده های صوتی و تصویری می باشد که محصولات با کیفیت و شگفت انگیزی را هر ساله با فناوری های پیشرفته ای وارد بازار جهانی می کند و بر همین اساس توانسته کاربران بسیاری را به سمت و سوی خود سوق دهد. این تلویزیون فیلیپس 48PFK6300/12 با فناوری Ambilight که دارد فضایی پر از رنگ های متنوع و جذاب را برای کاربران ایجاد می کند، البته این قابلیت از طریق لامپ های ریزی که در پشت تلویزیون قرار گرفته اند نور صحنه را از پشت بر روی دیوار انعکاس می دهند. شرکت فیلیپس برای سرعت بخشیدن به داده ها و محتوا از فناوری Perfect Motion Natural استفاده کرده است تا کاربران بتوانند بدون هیچ مکس و لرزشی به مطالب و محتوای تلویزیون دسترسی پیدا کنند. علاوه براین تکنولوژی کار آمد، قابلیت Micro Dimming از دیگر ویژگی های این محصول به حساب می آید که در نمایش بهترین خروجی نقش اساسی دارد چرا که این قابلیت صفحه نمایش را به بلوک های بسیار ریزی تقسیم می کند که هر کدام به طور جداگانه از خود نور ساطع می کنند به طوری که هر جای تصویر که لازم باشد این روشنایی کم، زیاد و یا خاموش می شود. جدای از تمام فناوری های تعبیه شده در این تلویزیون، کیفیتی که شرکت فیلیپس برای این تلویزیون در نظر گرفته کیفیت FULL HD است که با توجه به سایز تلویزیون کیفیتی بسیار منطقی و در عین حال پویا است که تصاویر را با وضوح و شفافیت کامل در اختیار مخاطب قرار می دهد.

بررسی مختصر تلویزیون فیلیپس  

نور پردازی جذاب

یکی از جذابیت های این تلویزیون فیلیپس 48PFK6300/12 طراحی فناوری Ambilight می باشد که هیجان خاصی را در هنگام مشاهده فیلم به مخاطب می بخشد. عملکرد این تکنولوژی خاص به این صورت است که طیف رنگ های متعدد را که در هنگام پخش محتوای تلویزیون آشکار می شود را از طریق لامپ های بسیار ریز LED که در پشت دستگاه قرار دارد بر روی دیوار انعکاس می دهد و محیطی پر از رنگ های متنوع را برای کاربر ایجاد می کند که البته این نور پردازی در تاریکی بهتر خود را نشان می دهد. 

حرکت  طبیعی و مطلوب تصویر    

شرکت فیلیپس از فناوری های خاصی در این تلویزیون 48PFK6300/12 بهره برده است که یکی از این تکنولوژی های جدید و پیشرفته وجود برنامه PERFECT MOTION NATURAL می باشد که به سرعت داده ها در تلویزیون و همچنین به کاهش نویز و لرزش تصاویر کمک بسیاری می کند. به عنوان مثال زمانی که مخاطب مشغول تماشای یک فیلم اکشن و یا بازی کردن با این محصول می باشد بدون هیچ مکث یا تاری دیدی می تواند به بازی یا مشاهده خود مشغول باشد و از دیدن این صحنه های صاف و درخشان نهایت لذت را ببرد.

 حرکت طبیعی و مطلوب تصویر 

فناوری MICRO DIMMING

شرکت فیلیپس همانند دیگر کمپانی های رقیب از تکنولوژی های ویژه ای در این تلویزیون 48PFK6300/12 استفاده کرده است تا بتواند بهترین کیفیت تصویر را در خروجی این محصول داشته باشد تکنولوژی MICRO DIMMING یکی از فناوری های تعبیه شده در این تلویزیون است که روشنایی و نور صفحه نمایش را تنظیم و کنترل می کند. این قابلیت صفحه نمایش را به 6400 پیکسل تقسیم می کند که هر کدام به صورت جداگانه نور تصویر را تنظیم می کنند یعنی هر جای صحنه که لازم باشد نور این پیکسل ها کم یا زیاد و در جاهایی که لازم باشد خاموش می شوند. به طور کلی با این قابلیت مخاطب محتوا و صحنه های فوق العاده طبیعی و زنده ای را مشاهده خواهد کرد.

 فناوری MICRO DIMMING 

طراحی تلویزیون فیلیپس 48PFK6300/12

طراحی یکی از اصولی است که شرکت فیلیپس در تولید محصولات خود بسیار آن را مورد توجه قرار داده است. تلویزیون فیلیپس 48PFK6300/12 یکی از مدل های این کمپانی جهانی است که با فریم ساده و براق خود که به رنگ نقره ای می باشد دیزاین خاصی را می تواند به محیط سالن شما ببخشد. پایه های زاویه دار این تلویزیون در کنار ظرافت ابعاد آن زیبایی منحصر به فردی را به این محصول داده است به طوری که می تواند با هر دکوراسیونی ترکیب شود. البته این تلویزیون فیلیپس را می توانید برای استفاده بیشتر از محیط نشیمن بر روی دیوار نیز نصب کنید که در هر حالت می تواند جلوه خاصی را به سالن شما هدیه بدهد.

طراحی تلویزیون فیلیپس 48PFK6300/12

وضوح کیفیت تصویر

شرکت فیلیپس کیفیت تصویر FULL HD را برای این تلویزیون 48PFK6300/12 در نظر گرفته است که جزئیات را بسیار واضح و شفاف در اختیار بیننده قرار می دهد به طوری که حتی تصاویر و صحنه هایی که نویز و کیفیت پایینی دارند در این تلویزیون فیلیپس بهبود می یابد و با بهترین وضوح FULL HD به مشاهده کاربر در می آید. وضوح رنگ ها در این تلویزیون فیلیپس به قدری شفاف و درخشان است که کاربر دنیای متفاوتی از رنگ ها را با این محصول مشاهده خواهد کرد به طوری که صحنه ها و محتوا بسیار طبیعی و زنده نشان داده خواهند شد.

 وضوح کیفیت تصویر

 

 

نمایشگر

کیفیت تصویر : Full HD
طراحی صفحه : تخت Flat

صدا

سیستم بلندگو : 2.0 ch

اتصالات

HDMI : 3 ورودی
HDMI - ARC :
USB : 2 ورودی
LAN :
Component / Composite :
خروجی هدفون :
بلوتوث :

سیستم عامل

محتوای شخصی :
پخش کننده موسیقی :

سایر ویژگی ها

دریافت دیجیتال :
ساعت ماشین :

اقلام همراه

باتری کنترل : 2 عدد
کابل برق :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
تلویزیون فیلیپس 48PFK6300/12 در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
تلویزیون فیلیپس 48PFK6300/12

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش